Spar tidSpar pengerSkalerFå kontroll
med automatisert logistikk og fleksibel prismodell
Ikke la ineffektiv og kostbar logistikk hindre vekst
Vi leverer en komplett 3PL-tjeneste som inkluderer varemottak, lagring, plukk og pakk, forsendelse til dine kunder og håndtering av returer. Det gir deg en rekke fordeler:
- Pålitelig og rask ordrehåndtering
- Optimalisert lagring av varer
- Forutsigbare og reduserte kostnader
- Full fleksibilitet og skalerbarhet
- Tilgang til automatisering og ekspertise
- Mer tid til utvikling og salg
- Effektiv håndtering av returer
- Stordriftsfordeler og gunstige fraktpriser
500 000+
70+
Se prismodellGratis gjennomgang
Kom i gang med problemfritt lagerhold
1. Koble til nettbutikken
Vi tilrettelegger for ditt logistikkbehov og en integrasjon opprettes mot din nettbutikk eller ERP-system.
2. Send oss varene dine
Vi legger inn varene på lageret og varene blir tilgjengelig for salg i nettbutikken.
3. Ordre håndteres
Vi plukker, pakker og sender til dine kunder fortløpende.
Få en uforpliktende gjennomgang av ditt logistikkbehov
Finn ut hva outsourcing av lageret til oss kan bety for din virksomhet, la oss ta et møte der vi sammen tar en gjennomgang på:
- Ditt logistikkbehov
- Om tjenestene våre
- Estimat på hva det vil koste
- Om systemer og koblinger
Finn en ledig tid som passer deg og book et møte, det vil gi deg den innsikten du trenger for å ta en vurdering på om vi er en god match.
Book et møteMarkedets mest fleksible prismodell
Vi hjelper deg med å velge den prismodellen som passer best:
Én pris, alt inkludert
- Varemottak
- Lagring
- Plukk, pakk, emballasje
- Frakt
Alt bakes inn til en samlet fast pris per ordre. Det gir deg forutsigbarhet og full kontroll på kostnader.
Fra 89,- per ordre
Betal for det du bruker
- Skreddersy din logistikk
- Gunstige fraktpriser, valgfrie fraktmetoder.
Uansett om du mottar få eller mange ordrer per dag, om kundene dine velger Pakkeboks eller Hjemlevering i check-outen, eller om du lagrer varene i en eller over flere måneder – du betaler for det du til enhver tid bruker.
Flytende pris
Basert på omsetning
- Fast prosent av din salgspris
- Inkluderer varemottak, lagring, plukk og pakk.
- Gunstige fraktpriser, valgfrie fraktmetoder.
Kostnaden er omsetningsbasert og kalkuleres med en fast prosent av utsalgsprisen som er registert i ditt ordesystem. Frakt kommer i tillegg.
Fast prosentsats
Smidig integrasjon mot nettbutikken eller ERP-systemet
Koble deg enkelt til via et åpent API, det lar deg synkroniser data i nettbutikken med vårt lagerstyringssystem. Få oversikt over ordrestatus, oppdatert lagersaldo i sanntid, automatiske innkjøpsforslag, melding om ankomst når varer ankommer lageret, returhåndtering og alt annet som du kan forvente av et smidig, moderne lagerstyringssystem.
Vi integrerer mot 200+ nettbutikker og ERP-systemer:
70+ nettbutikker og 500.000 ordre
Mer enn 70 virksomheter har sitt varelager under vårt tak, og i løpet av året vil vi pakke og sende ut mer enn 500.000 ordre for våre kunder. Våre kunder opererer innen mange ulike segmenter, blant annet klær, kosttilskudd, spabad, drivhus, belysning og interiør. Om du er en startup eller en etablert virksomhet med mange ordre hver dag, selger mindre varer eller større produkter – vi håndterer all logistikk.
Colliflow er alt du trenger for å lykkes med virksomhetens logistikk
Vi ser frem til å høre fra deg. Ring Rune på 958 23 633 for en logistikkprat, eller: