Lagerstyring med Ongoing Warehouse

Colliflow_Ongoing_wms

 

Effektive og smidige systemer er avgjørende for at vi skal kunne levere et komplett og attraktivt logistikkprodukt. Vi er opptatt av å bruke moderne teknologi som automatiserer og effektiviserer oppgaver, og som gjør hverdagen enklere både for deg og oss.

Web-basert logistikk

Ongoing Warehouse er et moderne, standardisert og skybasert lagerstyringsverktøy. Colliflow har valgt lagerstyringssystemet Ongoing Warehouse for sin funksjonalitet, brukervennlighet og fordi det leveres som SaaS (Software as a Solution). Vi har tatt en strategisk beslutning om ikke selv å bruke tid på å utvikle systemer eller investere i kostbare og omfattende installasjoner. Det skal være enkelt og ikke unødvendig dyrt og komplisert å integrere nye systemtyper. Vi skal kunne snu oss raskt og være smidige i vår tilnærming til våre kunder og nye teknologier og trender.

Colliflows logistikk-kompetanse kombinert med Ongoing Warehouse sikrer deg effektiv logistikk. Du kan være trygg på at din vareflyt opereres på logistikksystemer som kontinuerlig videreutvikles og oppdateres.

 

Hever kvaliteten på din vareflyt

Ongoing Warehouse er et svært godt utviklet logistikkadministrasjonssystem. Vi har erfart at logistikkmoduler i nettbutikkløsninger og ERP-systemer ofte er av varierende kvalitet. Med Colliflow og Ongoing Warehouse får du en effektiv og profesjonell håndtering av din logistikk.

 

Kobling mot nettbutikkløsninger og ERP-systemer

Vi oppretter integrasjoner mellom Ongoing Warehouse og de fleste nettbutikkløsninger, for eksempel Woocommerce, Mystore, Magento med fler. Les mer om integrasjoner mot e-handelssystemer her.

I tillegg kan det opprettes kobling mot ERP-systemer som for eksempel Unifaun/Pacsoft, Visma, Pyramid, Navision, Jeeves og Fleet 101/K2. Les mer om integrasjoner mot forretningssystemer her.

 

Automatisering av oppgaver, oversikt og kostnadskontroll

Vi vet at det er viktig for deg å bruke minst mulig tid på logistikk, men samtidig ha en optimal vareflyt. Ved å benytte Colliflow og Ongoing Warehouse kan du automatisere oppgaver; Du kan opprette innkjøpsordrer, automatisere innkjøpsforslag, se lagersaldo og få tilgang til statistikker og rapporter. I tillegg kan du til enhver tid se ditt forbruk av våre tjenester i systemet. Det sparer deg for tid, og i tillegg gir det deg forutsigbarhet og kontroll på kostnader.

 

Tilgang fra mobile enheter

Det skybaserte lagerstyringsverktøyet gir deg fleksiblitet. Få tilgang til varelageret ditt på nett fra pc, nettbrett og mobil – når som helst, hvor som helst.

 

Ongoing Warehouse + Consignor

Consignor er Nordens største leverandør av transportadministrative løsninger og benyttes av mer enn 10 000 kunder og har støtte for over 200 transportører. Ongoing Warehouse er integrert mot Consignor, og ordrer overføres mellom de to systemene for å booke transport og opprette fraktdokumenter. Har du varelageret hos oss får du tilgang til begge de markedsledende lager- og logistikksystemene.